Translate

الاثنين، ديسمبر 29، 2008

رووووووووحى ربنا ينتقم منك ياليفينى يابنت ام ليفينى



آلووووووووووووووووا مين معايا 
ليفنى على الطرف الآخر من التليفون :اهلا ياحبى ..
مبارك ,حبى ايه ونيلة ايه !!!!!! 
ايه ياحسنى مالك متنرفز ليه ???
طبعا متنرفز كل اللى هببتيه وجاية تقوليلى متنرفز ليه ! لأن اللى هببتيه مش هو اللى كان فى دماغى ...رحتى عملتى عملية مهببة علشان تموتى 350 واحد بس .انا قلت خلصينا منهم كلهم اقصد كل شعب غزة لأنهم السبب الاول والأخير لوصول حماس للحكم .عيبكوا يايهود انكم لا تتعلموا من النظام المصرى ادرسوا التجربة المصرية وشوفوا انا باعمل ايه مع شعبى الرزل واللى عايز يوصل الاخوان المسلمين للحكم .مطفحهم الدم والحمد لله رب العالمين عندى وزير داخلية مايعرفشى الرحمة موريهم الويل فى عز الليل آل اخوان آل ..كنت عايز منكم ضربة واحدة وتنتهى المشكلة الى الابد .اعرف ان الدنيا حاتقوم علينا ولكن سرعان ما يهدأ الحال بس على الاقل اكون تخلصت من هذا الشعب العنيد وتخلصت فى نفس الوقت من هذة الحركة واللى قالبه مزاجى كل شوية بالمعابر .كنت متصور انكم دولة قوية وسوف تستطيعون القيام بذلك وحدكم والا كنت جهزت لكم جيش الامن المركزى اللى عندى وكنت ساعدت قواتكم فى التخلص من الغزاويين .انا فى حوسة مش عارف اعمل ايه روحى ياليفينى ربنا ينتقم منك بعدله ...

ليست هناك تعليقات :

إرسال تعليق

شكرا للزيارة والتعليق